onsdag 15 oktober 2014

Vad kommer jag att ta upp på bloggen?

I det här första inlägget tänkte jag berätta lite om vad jag kommer att ta upp på bloggen. Jag kommer som sagt att försöka läka min sköldkörtel på naturlig väg, och på den här bloggen tänkte jag inte förtiga mycket. Bloggen blir inte bara ett sätt för andra att följa mina framsteg, bakslag, misstag och aha-upplevelser, utan även ett sätt för mig att se tillbaka och hålla ordning. För det kan nog andra med hypotyreos hålla med mig om, det här med att hålla ordning är inte alltid det lättaste...

Här på bloggen kommer jag berätta om min livsstilsförändring, vad jag undviker och vad jag anammar för min sköldkörtels skull. Jag kommer säker också att citera och länka diverse artiklar, hemsidor mm där jag hämtar inspiration och information.

Just nu är jag riktigt förkyld och hemma från jobbet, men annars har jag två saker som står högt upp på prioriteringslistan: ta ut min p-stav som nu har suttit inne i tre år för att kunna börja med Billinge-metoden och att träffa en homeopat som komplement till den traditionella vården. Även om jag fr.o.m. imorgon slutar med levaxin så kommer jag att behålla kontakten med min nuvarande läkare för att ta prover mm. Om min tillstånd skulle bli kritiskt, eller om något av mina andra problem skulle ta skada av detta försök, så kommer jag naturligtvis att avbryta. Men vi håller en tumme för att allt ska gå vägen.

Ta hand om er,
Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar